Go to main content

Betydelsen av online värderingar

Värderingar är viktigare än någonsin. När du bokar en restaurang, när du handlar online och även när du väljer en campingplats, är värderingar ofta avgörande. ACSI vill därför jobba tillsammans med dig för att säkerställa att fler campare lämnar sina värderingar på Eurocampings.eu. Inte bara camparen får nytta av detta, du får också nytta av aktuella, bra värderingar om din campingplats på webbplatserna från ACSI. Ett av sätten att få fler värderingar denna säsong är med hjälp av ACSI review display.

Review display

Inspektören som kommer att besöka dig i sommar, tar med sig en liten review display med flygblad. Du kan placera den din reception. Campare kan ta flygbladet med sig hem som påminner dem om campingen för att lämna en värdering.

Vinna!

Med review display kan både campare och campingplatser vinna ett pris. Campare som lämnar en värdering på grundval av flygbladet på Eurocampings.eu får chans att vinna en iPad.

Banner (till ett värde av € 350)

Bland alla campingplatser som deltar i denna kampanj, vinner den campingplats som har fått de flesta värderingarna i deras region en banner på den regionala sidan hos Eurocampings.eu (till ett värde av € 350). För mer information, se kampanjvillkoren.

ACSI Times

Naturligtvis finns det flera sätt att få värderingar från campare. Du läser allt om detta i ACSI Times som kommer till våren.

Kampanjvillkor

Campingplatsen med mest godkända värderingar i sin region, vinner en banner på regionsnivå på Eurocampings website. Denna banner ska visas under två veckor. För att kvalificera sig till priset måste campingen få mer än tjugo godkända värderingar.

För en fullständig översikt över alla kampanjvillkor, se reglerna nedan:

Allmänt

  • Kampanjen gäller från 1 mars 2018 t.o.m. 21 december 2018.
  • Campingplatser får inte värdera sin egen camping. Vid eventuellt tvivel har ACSI rätten att utesluta denna campingplats från ytterligare deltagande. Alla övriga värderingar som lämnats efter starten av denna kampanj, kommer därför att raderas.
  • Dubbla värderingar räknas en gång och kommer bara att publiceras en gång.
  • Antalet värderingar som räknas, är antalet publicerade värderingar på websiten sedan kampanjen startade och med kampanjkoden. Värderingarna är också till för att uppfylla allmänna riktlinjer för att lämna en värdering och måste vara godkänd av oss.
  • Högst 425 banners lottas ut bland alla campingplatser som har samlat tjugo eller fler godkända värderingar genom deltagande i denna kampanj. Campingplatsen med flest godkända värderingar i hans eller hennes region vinner bannern. En vinnare utses per region.

Tillkännagivande av vinnaren

  • Lottdragningen äger rum fredag 21 december 2018.
  • Vid lika många värderingar inom samma region kommer en lottdragning att äga rum för att utse vinnaren.
  • Eventuell utnämning av vinnaren per lottdragning ska ske på ett opartiskt sätt, med hjälp av datorval bland de lika avslutande campingarna.
  • Resultatet är bindande och resultatet kan inte korresponderas.
  • De vinnande campingplatserna kommer att underrättas via E-mail och de kommer till den 28 februari 2019 att ha tid att leverera det begärda materialet, till länken bakom bannern.
  • Vid deltagande ger campingplatsen tillstånd till ACSI att via andra kanaler meddela, vilka campingplatser som har vunnit.

Priset

  • Priset är bundet till campingplatsen och ej överlåtbart och kan inte bytas ut mot pengar, tjänster eller varor.
  • Priset, nedan kallat "banner/bannern", består av en banner som visas på regional nivå på Eurocampings website.
  • Formatet på denna banner är 300x250 (medelrektangel).
  • Bannern ska visas under två veckor i juli 2019.
  • Bannern ska visas på regional nivå. Om ingen region finns tillgänglig visas bannern automatiskt på landsnivå.
  • Bannern innehåller det (huvudsakliga) fotot som också används på informationssidan för campingplatsen på Eurocampings-website.
  • Bannern visas bara på engelska på alla språkversioner hos Eurocampings.eu.
  • Bannern utformas hos ACSI. Det är inte möjligt för campingplatsen att leverera en självgjord banner.
  • Campingplatsen ger endast en länk. Denna länk är placerad bakom bannern. Om campingplatsen inte ger en länk, eller inte ger länken i tid, kommer länken till campingplatsens website automatiskt att användas.
  • Om campingplatsen vill mäta resultatet av bannern, måste campingplatsen själv se till att länken tillhandahålls med (t.ex.) en UTM-kod.